Stress och förbannade dubbelbokning

Jaha, idag skulle jag titta på min första lägenhet. Dvs den första lägenhet som jag vill se om jag kan bo i sedan jag flyttade från Gabriella. Skulle åka dit idag kl 16:30, vilket jag iofs inte skulle hinna till ändå eftersom jag inte slutar förrän 16:30. Jag blir galen på mig själv....varför säger jag på detta viset när jag vet att jag inte kommer att hinna.

Inte nog med detta. Nu vid 14-tiden dimper det ner ett mail ifrån min personalchef på manpower om att de vill ha ett informationsmöte idag kl 16:30 (efter arbetstid.....wtf) om bemanningen på ******* av ********personal efter årskiftet, dvs from 1/1 2009. Skall man bli orolig, eller skall man bli orolig????

Nu löste det sig så att jag fick panikskicka min pappa och min dotter att titta på lägenheten vid klockan 15 för att sedan rapportera till mig vad de tycker. Gav dem extra instruktioner om att kolla på badrum, kök och balkong. Ja, ja det blir nog bra....vad säger man....jag kanske inte har någon chans på lägenheten ändå.....jag stod visst som nummer 5 på listan. SUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0