Lägenhet?

....kanske jag har fått?
De ringde från hyresvärden och frågade om jag fortfarande var intresserad?
De frågade lite frågor och sedan sade kvinnan som ringde att hon skulle godkänna mig???
Hon skulle återkomma?

Fattar ingenting. Betyder det att jag skall bli lägenhetsinnehavare?
I så fall är jag inte jätteledsen för det *L*

Tyvärr blir det ju inte förrän 1/2 2010......och då är jag........i Thailand JIPPIE....
men  det är väl inte värre än att man får anpassa sig =)
Jaja, kontraktet är ju inte skrivet så man får väl avvakta besked om det och att jag får lägenheten osv osv.

Men lite kul i höstmörkret.

Kommentarer
Postat av: Annaluna

Skriver samma kommentar som längre ned, vet inte om du kommer se den!



Jag vill gärna ha lösenordet till din nya blogg, men det kanske inte är ok? Jag menar, jag är Gabriellas vän, men jag har läst din blogg sedan du startade den, så... om det är ok för dig, följer jag den gärna.

2009-11-11 @ 17:31:19
URL: http://annaluna80.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0