Lägenhet del 2

Senare igår, dvs strax efter kl 16 (16:17) så blev jag uppringd igen. Jag har fått lägenheten. Jag flyttar rent teoretiskt in den 1/2 2010.

YIKES....innebär att jag bor hemma hos mamma och pappa i ytterligare två månader utöver den jag redan bestämmt. BOTTEN. Missförstå mig rätt, jag är jättetacksam för att jag får bo hemma hos dem under tiden. Jag är jättetacksam för att jag och Gabriella kan lösa vårt problem genom att jag kan bo där.

Men att som 41-åring bo hemma hos sina föräldrar är ju en känslomässig påfrestning. Man återgår ju till att vara underordnad sina föräldrar. Det är ju deras regler och bestämmelser som gäller =). Utöver allt bagage vi har gemensamt sedan innan *L*.

Dock, så blir ju inflyttningen ev lite försenad då jag åker till Thailand den 25/1 och kommer hem igen den 9/2. Troligen flyttar inte det äldre par som nu bebor lägenheten ut förrän den sista januari så då kan jag inte flytta in INNAN Thailand. Men men det löser sig.....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0