Då var det klart....

hmmm, fem månaders uppsägning (fram till 31/8) med betald lön och beting på vad vi skall göra fram till dess....dvs om vi jobbar lite så kan man vara ledig i juni, juli och augusti med betalning....rätt schysst. Dock vill de att man skall skriva på ett avtal där man avsäger sig återanställningsrätten (enl LAS).....

får fundera lite på det....hörde idag att två medarbetare har blivit erbjuden vidareanställning i IP Only som företaget som köpt oss heter. De skall då jobba från Uppsala eller Malmö (de visste inte riktigt själva). Kan iofs inte tänka mig det jobbet, möjligtvis från Malmö, men det är tveksamt....hehe. Har ju nu familj + min dotter att tänka på....

Kristianstad, växjö eller kalmar är så långt jag kan sträcka mig, vad jag tror och tycker nu ialla fall....

Stämningen på jobbet är väl inte jättegod. De har ännu så länge inte betalat ut våra löner....så det gör en ju lite skeptisk till att gå hemma med betalning.....när man inte får betaln när man ÄR på jobbet *L*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0