Bihålor

Är säkert bra att ha, när de funkar och inte är till besvär......
Mina är dock ganska jobbiga just nu.....har världens förkylning och den påverkar
bihålor, lungor, luftvägar, öron och huvud (-värk)

De gör helt enkelt mitt liv till ett litet helvete just nu....
Varje gång jag går utanför dörren, så får jag astmaliknande besvär
lungorna och luftrören rosslar, jag hostar till huvudet bara värker och
jag nästan spyr.....det är skit jobbigt.

Äter Coccilana, men enbart för att kunna sova...vill inte bli berorende
Ibland får jag ont i revbenen (musklerna därimellan) så jag får ta voltaren
(eller vad nu budgetvarianten heter) för att stilla smärtan......går ju inte att
hosta annars och det är ju slemmet som måste/behöver komma upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0