USA - nej tack

Varje gång jag betraktar något som är amerikanst (läs USA) så  bekräftas det bara för mig om hur illa jag gillar det landet och dess administration. Detta syns mest nu efter åtta (8) år av republikanskt styre. Maken till skygglappar och indoktrinerat hat mot de som inte tycker som dem. Kan endast hitta motsvarigheten hos folkpartiets Jan Björklund, han är ju dock knävalp hos fd premiärminister Tony Blair som i sin tur är detsamma hos President George Fucking Bush.

Orkar inte älta allt här, vill inte ondgöra mig över skiten i onödan och på så sätt göra ert liv värre än vad det är....*L*

Tillägg:
Det är alltså inte befolkningen som sådan jag har något emot, utan enbart administrationen. Visserligen finns det en del i deras livsstil som jag har väldigt svårt för, men olikheter och skillnader skall inte göra att man tycker illa om varandra eller att man  bygger förakt och murar. Det är istället möjligheter till att lära känna varandras skillnader och dra nytta och erfarenheter av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0