Lunch

Jag har varit på lunch med min underbara flickvän. Hm, flickvän låter sådär tonårsaktigt, men jag vet inte vad jag annars skall kalla det. Särbo låter så pretantiöst. Kvonna låter lixom som om jag äger henne. Äsch, hon är min flickvän, stadiga sällskap, partner, you name it.

Vi var på en lunchrestaurang och åt varsin sallad. Hon åt tonfisk och jag åt räksallad. Det var gott och vi hade mysigt. Dock var det en liten incident som störde, ja det var igentligen två. Vi fick bord nära utgången och jag fick sitta med ryggen mot dörren, vilket gjorde att det drog väldigt kallt. MEN det som störde mest var att de höll på att spela in en reklamfilm och frågade då alla lunchgäster (som åt på plats) om de ville vara med. Jag tackar givetvis glatt JA, utan att tänka mig för och framförallt utan att fråga mitt sällskap först. Hmm, ibland undrar jag om jag är från en annan planet. Varför kan jag aldrig lära mig att tänka mig för och fråga först. Blääääh.

Skit samma, det var en väldigt trevlig lunch och vi hade det trots allt mysigt tillsammans och det är ju huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0