Underbara saker

Ibland så får man höra saker som gör en glad ända in i benmärgen.....man blir så där sprättigt glad så att man liksom inte vet var man skall ta vägen.

Min flickvän och hennes dotter har sovit över hos mig i helgen och de gjorde så även i natt.

I morse när vi gjorde oss i ordning: Jag för att åka till jobbet och min flickvän med dotter för att åka till dagis så hörde jag följande konversation:

"Kan du hjälpa mamma med att ta på dig kläderna, vi skall strax åka till dagis?"
"Nej, mamma, vill inte till dagis, vi skall bo här nu!"

Hehe, blev lite rörd faktiskt.....tycker att hon är så gullig och söt. Hon är helt enkelt full med glädje. En väldigt smittsam glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0