Framme till slut i Aalborg (Ålborg)

Till slut så landade vi äntligen på hotellet efter att ha hittat en parkering. Klockan snuddade väl vid 20 och vi skulle checka in. Mitt rum var betalt och klart. Jag fick rum på andra våningen. Det visade sig vara ett ganska litet rum med en liten toalett, men helt ok. Albans rum låg på femte våningen (varav endast hissen gick till 4:an) och det var lite större, dock var det inte betalt, så stackars Alban fick langa upp kreditkortet så att portiern fick skriva av hans kortnummer *SUCK*.

Stackars Alban, inte nog med det så har hans laptop strulat HELA kvällen. Bateriet är kasst och när han startade om datorn då den låser sig hela tiden, så kom han knappt in i den igen. Han har världens otur.

Vi tog en minirunda runt kvarteret och hittade en SubWay-butik där vi inhandlade oss varsin halvbaquett. Det var gott. Själv var jag vrålhungrig, men det fick duga. Ser ju fram emot frukostbuffen imorgon *L*.

Det blev som sagt ingen film, för det strulade ju med datorerna hela tiden (Albans alltså, inte min). Nu sitter jag här och bloggar innan John Blund skall få säga sitt.

Sov gott, music  lovers....så hörs vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0