Domedagen

Idag klockan 13 faller domen.

Då skall jag in på möte till konsulten som är satt att förvalta vårt bolag (där jag är anställd)
Ryktet säger att ett antal uppsägningar kommer att falla idag.....¨
Kan inte annat än säga att det pirrar lite i magen.....

Även om jag inte är 100%-igt säker på att jag vill jobba kvar här så är jag inte helt nöjd med
att bli uppsagd innan jag hittat något annat. Det är kanske lite ambivalent (krasst uttryckt)
Men så känner jag och så är det helt enkelt.....

Samtidigt läser man en massa i tidningarna som man blir arg och irriterad över, men som sagt
det får jag skriva om senare....orkar inte riktigt samla tankarna just nu....

Det är ett mindre kaos just nu, både på kontoret och i huvudet faktiskt.....

I all min bedrövelse och känslosamma bergochdalbana så ser jag ett ljus i tunneln.

Min kära underbara Gabriella och hennes fantastiska dotter Tilde. Tillsammans är vi en underbar familj.
(tycker jag) och jag trivs som fisken i vattnet. Utan dem och min dotter så hade nog min värld krackelerat lite....
Den hade blivit lite tråkigare att bo i och att verka.....så är det just nu....tills jag vet mer om framtiden....

Det kommer mera.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0