Mitt nya jobb

Tja....förtröstelsens tid är förbi. Jag behöver inte våndas längre. Väntan och ångest är över....

Jag har ett jobb när sommaren är slut.

Har varit på två anställningsintervjuer för detta jobb:
1) Manpower
2) Telenor
Jag träffade personalchefen på Manpower på första intervjun och därefter verksamhetschefen på Telenor på den andra. De tyckte uppenbarligen båda två att jag var lämplig för arbetsuppgiften. Jag är alltså anställd av Manpower och uthyrd till Telenor. Där skall jag jobba som first- & secondline support på Företagssidan som handhar mobila och fasta telefon och datatjänster. Dvs fast och mobil telefoni samt bredband. En utveckling för mig och samtidigt ett lite bättre jobb då det är ett större företag, bättre rutiner och faktiskt bättre betalt. Får jag dessutom sedan anställning på Telenor (vilket är målet) så blir allting ännu bättre.

Jag vill inte avslöja för mycket om tjänsten då jag inte vet hur mycket jag får säga....det är ju ett kund/leverantörsuppdrag och därmed får man inte handskas med information hur som helst *L*.

Jag är i vilket fall eld och lågor och hoppas på det bästa. Om bara hälften av vad verksamhetschefen sade var sant så är jobbet rena paradiset jämfört hur jag har haft det på min tidigare anställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0