Bloggtystnad

För er som följer mina märkliga inlägg - och ni är nog inte så många. Har väl märkt av en viss tystnad sedan i mitten av april. Gud i London, det är faktiskt exakt två månader sedan jag gjorde ett inlägg sedan sist.

Har faktiskt ingen direkt ursäkt för detta. Har helt enkelt valt livet istället för att välja den virtuella värld som detta ändå är?

Har ju som en del kanske har märkt i mina inlägg haft en turbulent tid på jobbet. Uppköp, uppsägningar och folk som har slutat självmant. Själv blev jag uppsagd i början av april och har sedan den 17 april (i princip) tagit ut semester fram till den 15/5 då jag blev arbetsbefriad, dvs får gå hemma med lön. Ännu inte arbetslös men dock ändå ett steg närmare det utanförskap som den borgerliga alliansen så faderligt har varnat för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0