Thailand

resan närmar sig med stormsteg och jag blir bara mer och mer entusiastisk.

Min älskling och jag skall bila upp till Arlanda, parkera bilen och sedan flyger vi iväg.  Dock stannar vi väl till och äter någonstans och sedan skall vi även träffa Gabbas pappa i Stockholm. Vi åker ju redan klockan åtta på morgonen, men planet går inte förrän klockan 20.25. Incheckning startar dock redan 18.25 och stänger 19.25 så det gäller att vara där i god tid.

Flyget tar väl ca 13 timmar skulle jag tro, men det går nog rätt bra skulle jag tippa, får väl försöka sova en del på planet, vi är ju inte frammer förrän kl 13 dagen efter (tror jag det var)

Längtar efter både bilresan, där vi enbart kommer att lyssna på Kiss och Metallica och ev ACDC om jag hinner bränna. Det är så fantastiskt, denna kvinna och jag har nästintill samma musiksmak, samma filmsmak och vi har nästan inte hittat ngt som vi inte båda gillar och/eller accepterar. Det är helt fantastiskt. Utöver detta älskar vi båda varandra och ger varandra en underbar feedback på allt. Vi kan prata om allt och vi går inte undan utan vi tar disskussionen när den dyker upp och kan disskutera det på ett plan där båda  möts.....

I vart fall så skall det bli helt underbart att cruisa runt i det thaländska lanskapet. Nu hinner vi bara med de södra delarna, resten får vi väl ta nästa gång?!?!?!. Det nordligast vi kommer att åka till är Bankock och däromkring, ev 10 mil norr om Bangkok

Men vi kommer att röra oss längs kusten från Phuket (och phi phi öarna) ända bort till Kao Chang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0