Thailand - Lite bilder

Har kommer lite bilder.....publicerar dem forst sa att Gabba kommer at dem och kommenterar bilderna sedan.

Gabba och jag gjor oss iordning.
Vi ar redo - med vinterklader - att lamna Karlskrona for Stockholm (Arlanda)

image8
Gabba packar in det sista i bilen innan vi kor ivag
image9
Gabba och jag fular oss pa planet.....
image10
Gabba framfor vart forsta hotellrum i Karon Beach
image11
Poolen vid hotellet

Nedan:
1) Gabba pa Surrat Thani train station
2) Var sov/liggvagn
3) Hotellrummet i Bankok - New Siam II
4) Backpacker-haket pa Khao San Road
   

image15
Taxibildekal
image17
Khao San Road - backpackergatan nr 1 i Bangkok. Billiga hotell, rattor och kackelackor, nattliv och massor med folk. En atmosfar utover det mesta. Som karlskronit sa kandes det lite som att ga pa lovmarknaden gang pa gang pa gang....hahaha
image18
Lite suddig bild, men ni ser ialla fall var packning, Gabbas ryggsack saknas dock....den ar som min lila, dock ngt mindre....i den grona pasen lade vi sadant som inte fick plats...bla mammas kuddoverdrag som jag kopt till henne i fodelsepresent....
image19
Bussen fran Surat Thami till Khao Lak - som ocksa gar vidare till Phuket.
image20
Dorren in till var "svit" i Khao Lak....den ar verkligen mysig, fler bilder fran den en annan gang.....

Kommentarer
Postat av: elaine

skönt med lite värme :)

2008-01-30 @ 17:02:41
URL: http://elaine.blogg.se
Postat av: annaluna

Kul med foton! Diggar det på er på planet ;)
/Gabbas kompis AK i Sthlm

2008-01-30 @ 19:26:18
URL: http://annaluna80.blogspot.com
Postat av: Daniel

Hej Tonnie!

Är kompis till gabbagumman, ville bara säga att
under de år jag känt henne har jag aldrig notera aldrig sett henne så lycklig som hon är tillsammans med dig nu, de känns skönt och väldigt kul för er båda, men speciellt för henne men tanke på allt hon råkat ut för, du fyller verkligen upp den bit av hennes liv som saknas........

Jag vill bara tacka dig, de är nog de bästa som kunnat ske, att ni träffades!

Med alla lyckoönskningar
Daniel

2008-01-31 @ 14:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0