Nyfikna ögon

Igår fick jag en plötsligt topp av unika besökare till min blogg. Efter att ha konsulterat min underbara flickvän så kom vi fram till att det nog var hennes bloggbesökare som nyfiket gluttat i min blogg. De ville tydligen veta varför hon blivit opererad.

Till er alla vill jag bara säga:

PILUTTA ER...

Trodde ni verkligen att jag skulle avslöja det här.....hehe

Allvarligt talat: Hon  mår efter omständigheterna bra och vilar upp sig hemma hos mig. Hon är lite yr efter narkosen, men hon kommer väl att skriva på sin blogg ikväll eller imorgon. Ni får hia er lite som vi säger här nere i söderns hetta *L*

Kommentarer
Postat av: annaluna

Du är så himla snäll och bra mot Gabba, underbart!!

2008-02-27 @ 08:23:54
URL: http://annaluna80.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0